Dagsorden til Ragebøl Landsbylaug’s Generalforsamling
Onsdag d. 13. marts 2024 kl. 19.00 i Dybbøl Efterskole’s foredragssal
Aftenen starter med, at Forstander Mikkel fra Dybbøl Efterskole præsenterer os for skolens nye bygning og lokaler, samt fortæller om efterskolens støtteforening.
- Valg af dirigent og referent
- Bestyrelsens aflæggelse af beretning
- Fremlæggelse af revideret årsregnskab
- Gennemgang af udviklingsplan
Status fra Energi udvalg
Status fra Fest og Arrangements udvalg
Status fra Natur og Trafik udvalg
- Forslag fra bestyrelsen
5.1 Tilføjelse til vedtægter: tilføjes til §4 som stk 1:
”Udvalg kan oprettes via bestyrelsen med orientering på generalforsamlingen og kan bestå af tidligere ragebøller med aktiv tilknytning til Ragebøl.”
5.2 Tilføjelse til vedtægter: tilføjes til §4 som stk 2:
”Udvalg’s projekter af økonomisk karakter skal altid drøftes med bestyrelsen, når projekter sker på vegne af Ragebøl Landsbylaug.”
5.3 Tilføjelse til vedtægter: tilføjes til § 4, at overskriften rettes fra Bestyrelsen, til Bestyrelsen & Udvalg
- Behandling af forslag fra medlemmerne
Forslag der er modtaget senest 28. februar på mail, sendt til kontakt@ragebol.dk
- Valg af medlemmer til bestyrelsen
På valg er: Peter Bro (kan genvælges)
Niklas Hansen (kan genvælges)
Kristine Killerich-Nielsen (ønsker ikke genvalg)
- Valg af suppleanter
På valg er: Bianca Beiner
- Valg af revisor eller revisor suppleant
På valg er: Mette Blom
- Eventuelt
Vel mødt.
Bestyrelsen